- Página inicial
- E-Prints
- Untitled
- Untitled
- Navegação Research in marketing and innovation (R+M+I) por autor
Navegação Research in marketing and innovation (R+M+I) por autor "Prodanova, Jana"
Itens para a visualização no momento 1-6 of 6
-
Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment
Prodanova, Jana; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2020, Taylor and Francis)Artículo -
Are you technologically prepared for mobile shopping?
Prodanova, Jana; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2021, Routledge)Artículo -
Between love and boycott: a story of dual origin brands
Abdelwahab, Dalia; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Prodanova, Jana
(2020-12, Emerald)Artículo -
Customers' predisposition to use mobile banking: resource's availability is decisive
Prodanova, Jana; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2023-02, Inderscience)Artículo -
Estudio sobre el impacto del género y las emociones en el comportamiento de compra de viajes online
Prodanova, Jana; San Martín Gutiérrez, Sonia
(2013, Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT))Artículo -
The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
Rodríguez Torrico, Paula; Prodanova, Jana
; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2019-07, Taylor & Francis)Artículo