TY - JOUR AU - Miguel Barrio, Rodrigo PY - 2021 SN - 2013-584X SN - 2386-4885 UR - http://hdl.handle.net/10259/10431 AB - La pandemia ocasionada por la Covid 19 ha supuesto una reinvención de la docencia, debiendo adaptarse precipitadamente y sin planificación previa a la metodología telemática. La presente experiencia se basó en la aplicación de una docencia con tintes... AB - The Pandemic caused by Covid19 has meant a reinvention of teaching, having to adapt hastily and without prior planning to the telematic methodology. The present experience was based on the application of a teaching with ‘youtubers’ dyes. ... LA - spa PB - Universitat de Barcelona KW - Docencia KW - Confinamiento KW - Coronavirus KW - Youtube KW - Derecho procesal KW - Metodología KW - Innovación KW - Teaching KW - Lock down KW - Procedural law KW - Methodology KW - Innovation KW - Derecho KW - Law KW - Redes sociales en internet KW - Online social networks KW - Derecho procesal KW - Procedural law TI - El ‘youtuberismo’ como respuesta docente en tiempos de confinamiento. Una experiencia docente de la asignatura de Derecho Procesal Penal T2 - 'Youtuberism' as a response in times of lock down. A teaching experience of the subject of Criminal Procedural Law DO - 10.1344/REYD2021.23.33889 VL - 23 M2 - 1 ER -