Listar Departamento de Economía y Administración de Empresas por título
Mostrando ítems 8-27 de 29
-
Economic sustainability in franchising: a model to predict franchisor success or failure
(2017-08, MDPI)Artículo -
Efectividad del aprendizaje cooperativo en contabilidad:una contrastación empírica
(2015-07, Elsevier)Artículo -
Effects of brand-related and market signals on franchisees’ entrepreneurial decisions: a multi-country panel data analysis
(2019-06, Springer)Artículo -
Effects of contract and trust on franchisor performance
(2017-12, University of Finance and Management in Warsaw)Artículo -
The effects of management and environmental factors on franchise continuity
(2019-04, Taylor & Francis Group)Artículo -
Entorno institucional y comercio exterior: el efecto del riesgo político en las exportaciones de Castilla y León
(2012, Universidad de León)Artículo -
In search of the roots of corporate reputation management: Being a consistent corporate social performer
(2022-01, Wiley)Artículo -
The influence of food values on post–purchase variables at food establishments
(2020-06, Emerald)Artículo -
The influence of food values on satisfaction and loyalty: Evidence obtained across restaurant types
(2023-06, Elsevier)Artículo -
Ingresos netos del franquiciado: una señal para elegir franquicia en una crisis
(2015-12, Fundacao Getulio Varagas (FGV))Artículo -
An international empirical study of greenwashing and voluntary carbon disclosure
(2022-08, Elsevier)Artículo -
Personality Traits of the Partners and Performance in the Franchise Agreement
(2018, Springer)Capítulo de monografía -
Psychosocial Impact of the COVID-19 Pandemic on Healthcare Professionals in Spain
(2022-11, MDPI)Artículo -
Responsabilidad Social Corporativa y formación en la generación de valor: Aplicaciones prosumidoras en el audiovisual de proximidad
(2022, GKA Ediciones)Artículo -
The role of digitalization in business and management: a systematic literature review
(2023-03, Springer)Artículo -
Señales de valor de marca de las franquicias en México. Su efecto en el crecimiento del sistema franquiciador
(2014-04, Elsevier)Artículo -
Studying the impact of food values, subjective norm and brand love on behavioral loyalty
(2021-12, Elsevier)Artículo