Listar E-Prints y Datos de investigación por título
Mostrando ítems 3771-3790 de 4977
-
Polymer chemosensors as solid films and coated fibres for extreme acidity colorimetric sensing
(2015, Royal Society of Chemistry)Artículo -
Polymer film as starch azure container for the easy diastase activity determination in honey
(2021-09, Elsevier)Artículo -
Polymer films containing chemically anchored diazonium salts with long-term stability as colorimetric sensors
(2019-03, Elsevier)Artículo -
Polymeric chemosensor for the colorimetric determination of the total polyphenol index (TPI) in wines
(2019-12, Elsevier)Artículo -
Polymeric chemosensor for the detection and quantification of chloride in human sweat. Application to the diagnosis of cystic fibrosis
(2018-06, Royal Society of Chemistry)Artículo -
Polyphenol Oxidase (PPO) and Pectin Meth ylesterase (PME) inactivation by means of High Pressure Carbon Dioxide (HPCD)
(2018)Contribución a congreso -
Poner fin al hambre, lograr la seguridad alimentaria y la mejora de la nutrición y promover la agricultura sostenible
(2021, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Capítulo de monografía -
População em situação de rua e vida cotidiana: algumas considerações geográficas
(2016-07, Fundação CeperjUniversidade do Estado do Rio de Janeiro)Artículo -
As populações de rua nas grandes metrópoles: reflexões sobre tensões, conflitos e territorialidades nos espaços públicos
(2010-07, Universidade do Estado do Rio de Janeiro)Artículo -
Populações “daninhas”? Contenção territorial e estratégias de sobrevivência das populações de rua nos espaços públicos das grandes metrópoles
(2011-01, Universidade Federal da Grande Dourados. Programa de Pós-Graduação)Artículo -
Populist Voter Profiles in Different Electoral Calls: Lessons from Spain
(2023-08, CEU PRESS)Capítulo de monografía -
¿Por dónde pasaban los Romanos los Montes Obarenes para ir a Puente Larrá?
(1939, Comisión Provincial de Monumentos Históricos y Artísticos de Burgos)Artículo -
¿Por qué enseñar inter y transdisciplinariedad? aproximando una visión más auténtica de la ciencia a la enseñanza de las ciencias
(2009, ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona)Artículo