Browsing Untitled by Issue Date
Now showing items 21-32 of 32
-
Analysis of rock mass classifications for safer infrastructures
(2021-07, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Contribución a congreso -
Collaborative mobility: Common features in a new generation of mobility business models
(2021-07, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Contribución a congreso -
Connections between mobility and urban fabrics in the city of Burgos (Spain)
(2021-07, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Contribución a congreso -
Bituminous base courses for flexible pavements with steel slags
(2021-07, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Contribución a congreso -
El uso de ClassCraft para mejorar el conocimiento y el interés de los estudiantes de Primaria en la movilidad sostenible
(2021-07, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Contribución a congreso -
Why is necessary to reduce the speed in urban areas to 30 KM/H?
(2021-07, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Contribución a congreso -
Impact on urban mobility of preventive measures against COVID-19 during the state of alarm. The particular case of a medium-sized city
(2021-07, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Contribución a congreso -
Evaluation of the efficiency of traffic lights turning red in case of exceeding speed limit with previous panels indicating the speed
(2021-07, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Contribución a congreso -
Simulación y análisis de tráfico dentro del estudio informativo de la Autovía Orbital B-40 en Barcelona
(2021-07, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Contribución a congreso -
Sustainable mobility learning: Technological acceptance model for gamified experience with ClassCraft in primary school
(2023-05-08, Springer Nature)Artículo -
Game-changing perspectives: A dataset on student perceptions of sustainable mobility pre- and post escape room intervention
(2024-04, Elsevier)Artículo