2024-03-28T15:02:27Zhttps://riubu.ubu.es/oai/requestoai:riubu.ubu.es:10259/64922023-02-06T10:59:23Zcom_10259_7354com_10259_7353com_10259_2604col_10259_7383
Casado Muñoz, Raquel
Santa Olalla Mariscal, Gemma
Medina Gómez, Mª Begoña
Montesano, Lorena
Muñoz Martín, Lucía
Lozano Arnáiz, Laura
Lorusso, Mª Luisa
Martinuzzi, Andrea
Ioan, Angela
Costa Ruiz, Belén
2022-03-23T12:01:17Z
2022-03-23T12:01:17Z
2022
978-84-18465-19-2
http://hdl.handle.net/10259/6492
10.36443/9788418465192
Una de las principales Dificultades Específicas del Aprendizaje es la dislexia. Esta publicación aborda la dislexia así y muestra las principales políticas educativas y estrategias de atención a las dificultades en la lectoescritura llevadas a cabo en los países partipantes en el Proyecto Europeo Erasmus+ FORDYSVAR (España, Italia, Rumanía y Portugal).
One of the main Specific Learning Difficulties is dyslexia. This publication explains dyslexia in this way and shows the main educational policies and attention strategies for reading and writing difficulties carried out in the countries participating in the FORDYSVAR Erasmus+ European Project (Spain, Italy, Romania and Portugal).
eng
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Dislexia
Dificultad específica del aprendizaje
Políticas educativas
Atención a la diversidad
Tecnología educativa
Dyslexia
Specific learning difficulty
Educational policies
Attention to diversity
Educative technology
FORDYSVAR: Book on specific learning difficulties in reading
info:eu-repo/semantics/book