TY - JOUR AU - Antón Maraña, Paula AU - Puche Regaliza, Julio César AU - Arranz Val, Pablo AU - Aparicio Castillo, Santiago PY - 2023 UR - http://hdl.handle.net/10259/10019 AB - Although the Internet and e-commerce have contributed positively to the tourism sector, there is not much empirical research on the transformation of distribution channels or that considers the use of the Internet in travel planning as an... AB - A pesar de que Internet y el comercio electrónico han contribuido positivamente al sector turístico, no existen muchas investigaciones empíricas sobre la transformación de los canales de distribución ni que consideren el uso de Internet en la... LA - eng PB - Universidade do Algarve KW - Tourism Distribution System KW - Information and Communication Technologies KW - Trip Satisfaction KW - Tourist Destination Loyalty KW - Online channel KW - Sistema de Distribución Turística KW - Tecnologías de la información y la comunicación KW - Satisfacción del viaje KW - Lealtad al destino turístico KW - Canal online KW - Turismo KW - Tourism KW - Economía KW - Economics TI - Examining the relationship between online distribution channels and tourist satisfaction and loyalty T2 - Examinando la relación entre los canales de distribución en línea y la satisfacción y lealtad de los turistas DO - 10.18089/TMS.2023.190401 VL - 19 M2 - 7 ER -