TY - JOUR AU - San Martín Gutiérrez, Sonia AU - Jiménez Torres, Nadia Huitzilin AU - López Catalán, Blanca PY - 2016 UR - http://hdl.handle.net/10259/4396 AB - Firms that achieve to establish reciprocal and successful relationships with their clients can obtain greater profitability in their relationship marketing inversions. This study adopts the TOE model to consider technological factors (technological... AB - Las empresas que logran establecer relaciones recíprocas y exitosas con sus clientes pueden obtener mayor rentabilidad de sus inversiones en marketing relacional. Este estudio aplica el modelo TOE para contemplar factores del contexto tecnológico... LA - eng PB - Elsevier KW - CRM benefits KW - Mobile KW - Technology KW - Competence KW - Employees KW - Beneficios del CRM KW - Móvil KW - Tecnología KW - Competencia KW - Empleados TI - The firms benefits of mobile CRM from the relationship marketing approach and the TOE model T2 - Los beneficios del CRM móvil para la empresa desde la perspectiva del marketing relacional y el modelo TOE ER -