Navegação Departamento de Economía y Administración de Empresas por título
Itens para a visualização no momento 26-36 of 36
-
Personality Traits of the Partners and Performance in the Franchise Agreement
(2018, Springer)Capítulo de monografía -
Psychosocial Impact of the COVID-19 Pandemic on Healthcare Professionals in Spain
(2022-11, MDPI)Artículo -
Responsabilidad Social Corporativa y formación en la generación de valor: aplicaciones prosumidoras en el audiovisual de proximidad
(2022-12, EurAsia Academic Publishing Group)Artículo -
The role of digitalization in business and management: a systematic literature review
(2023-03, Springer)Artículo -
Señales de valor de marca de las franquicias en México. Su efecto en el crecimiento del sistema franquiciador
(2014-04, Elsevier)Artículo -
Studying the impact of food values, subjective norm and brand love on behavioral loyalty
(2021-12, Elsevier)Artículo -
Twitter to Manage Emotions in Political Marketing
(2017-03, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
Use of accounting in company collective agreements. Proposal for a new salary review model in the context of corporate social responsibility and stackeholder theory
(2016-05, Asociación Catalana de Contabilidad y Dirección)Artículo -
La utilidad de la información contable en el ámbito laboral: medición del rendimiento y establecimiento de recompensas
(2018-04, Universidad Autónoma Latinoamericana (UNAULA))Artículo