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Effects of brand-related and market signals on franchisees’ entrepreneurial decisions: a multi-country panel data analysis
(2019-06, Springer)Artículo -
Archeological Tourist Destination Image Formation: Influence of Information Sources on the Cognitive, Affective and Unique Image
(2019-10, Frontiers Media)Artículo -
The influence of food values on post–purchase variables at food establishments
(2020-06, Emerald)Artículo -
Customer Experience and Satisfaction in Private Insurance Web Areas
(2020-10, Frontiers Media)Artículo -
El lenguaje teatral como estrategia de gamificación para la docencia en Historia del Cine
(2021, Dykinson)Capítulo de monografía -
Aprendizaje financiero mediante la cinematografía y su efecto en la creación de la responsabilidad social corporativa ausente en la crisis financiera de 2008
(2021, Dykinson)Capítulo de monografía -
El asombro como estrategia docente audiovisual en periodo pandémico
(2021, Dykinson)Capítulo de monografía -
Determinants of customer experience in e-services: the case of online universities
(2021-10, Fundação Escola de Comércio Álvares Penteado)Artículo -
Studying the impact of food values, subjective norm and brand love on behavioral loyalty
(2021-12, Elsevier)Artículo -
In search of the roots of corporate reputation management: Being a consistent corporate social performer
(2022-01, Wiley)Artículo -
An international empirical study of greenwashing and voluntary carbon disclosure
(2022-08, Elsevier)Artículo -
Psychosocial Impact of the COVID-19 Pandemic on Healthcare Professionals in Spain
(2022-11, MDPI)Artículo -
Responsabilidad Social Corporativa y formación en la generación de valor: aplicaciones prosumidoras en el audiovisual de proximidad
(2022-12, EurAsia Academic Publishing Group)Artículo -
The role of digitalization in business and management: a systematic literature review
(2023-03, Springer)Artículo -
The influence of food values on satisfaction and loyalty: Evidence obtained across restaurant types
(2023-06, Elsevier)Artículo