Departamento de Economía y Administración de Empresas: Envíos recientes
Anzeige der Dokumente 41-53 von 53
-
-
Twitter to Manage Emotions in Political Marketing
(2017-03, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
-
In search of the roots of corporate reputation management: Being a consistent corporate social performer
(2022-01, Wiley)Artículo -
Ingresos netos del franquiciado: una señal para elegir franquicia en una crisis
(2015-12, Fundacao Getulio Varagas (FGV))Artículo -
The effects of management and environmental factors on franchise continuity
(2019-04, Taylor & Francis Group)Artículo -
Effects of contract and trust on franchisor performance
(2017-12, University of Finance and Management in Warsaw)Artículo -
Señales de valor de marca de las franquicias en México. Su efecto en el crecimiento del sistema franquiciador
(2014-04, Elsevier)Artículo -
Consumer expectations of online services in the insurance industry: an exploratory study of drivers and outcomes
(2017-07, Frontiers Media)Artículo -
Do affective variables make a difference in consumers behavior toward mobile advertising?
(2017-01, Frontiers Media)Artículo -
Economic sustainability in franchising: a model to predict franchisor success or failure
(2017-08, MDPI)Artículo -
Efectividad del aprendizaje cooperativo en contabilidad:una contrastación empírica
(2015-07, Elsevier)Artículo -
Entorno institucional y comercio exterior: el efecto del riesgo político en las exportaciones de Castilla y León
(2012, Universidad de León)Artículo