Universidad de Burgos RIUBU Principal Default Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • Ayuda
  • Contact Us
  • Send Feedback
  • Acceso abierto
    • Archivar en RIUBU
    • Acuerdos editoriales para la publicación en acceso abierto
    • Controla tus derechos, facilita el acceso abierto
    • Sobre el acceso abierto y la UBU
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of RIUBUCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics

    Compartir

    View Item 
    •   RIUBU Home
    • E-Prints and Research Data
    • Untitled
    • View Item
    •   RIUBU Home
    • E-Prints and Research Data
    • Untitled
    • View Item

    Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10259/10504

    Título
    Dataset on the effectiveness of a music programme for pre-school pupils in a community of Castilla y León
    Autor
    Escudero Carrascal, Celia
    Fernández Hawrylak, MaríaUBU authority Orcid
    Ortega Sánchez, DelfínUBU authority Orcid
    Ruiz Palomo, Mª EstherUBU authority Orcid
    Editorial
    Universidad de Burgos
    Fecha de publicación
    2025-05-26
    Cobertura temporal
    start=2022; end=2022
    DOI
    10.71486/ygsx-b921
    Abstract
    The data set is made up of the four data collection instruments that were used for the evaluation of the music programme designed for Early Childhood Education students. These are: the CER questionnaire for the evaluation of musical expression, attentional processes and social skills together with an Inventory of Signs, and for the evaluation of the programme, the CEP and CEF questionnaires.
    Palabras clave
    Music
    Music education
    Early childhood
    Instructional programmes
    Learning processes
    Neurobiology
    Inclusive education
    Attention
    Social skills
    Materia
    Enseñanza preescolar
    Preschool education
    Educación Infantil
    URI
    http://hdl.handle.net/10259/10504
    Collections
    • Untitled
    Atribución 4.0 Internacional
    Documento(s) sujeto(s) a una licencia Creative Commons Atribución 4.0 Internacional
    Files in this item
    Nombre:
    readme.txt
    Tamaño:
    3.488Kb
    Formato:
    Text
    Thumbnail
    FilesOpen
    Nombre:
    SPSS_CER CONTROL.savEmbargado hasta: 2028-05-28
    Tamaño:
    8.582Kb
    Formato:
    Unknown
    Thumbnail
    FilesOpen
    Nombre:
    SPSS_INVENTARIO CONTROL.savEmbargado hasta: 2028-05-28
    Tamaño:
    5.124Kb
    Formato:
    Unknown
    Thumbnail
    FilesOpen
    Nombre:
    SPSS_CER EXPERIMENTAL.savEmbargado hasta: 2028-05-28
    Tamaño:
    8.281Kb
    Formato:
    Unknown
    Thumbnail
    FilesOpen
    Nombre:
    SPSS_INVENTARIO EXPERIMENTAL.savEmbargado hasta: 2028-05-28
    Tamaño:
    4.885Kb
    Formato:
    Unknown
    Thumbnail
    FilesOpen
    Nombre:
    Instrumentos de estudio.docxEmbargado hasta: 2028-05-28
    Tamaño:
    28.25Kb
    Formato:
    Microsoft Word XML
    Thumbnail
    FilesOpen
    Nombre:
    CEF.savEmbargado hasta: 2028-05-28
    Tamaño:
    2.397Kb
    Formato:
    Unknown
    Thumbnail
    FilesOpen
    Nombre:
    CEP.savEmbargado hasta: 2028-05-28
    Tamaño:
    2.112Kb
    Formato:
    Unknown
    Thumbnail
    FilesOpen

    Métricas

    Citas

    Academic Search
    Ver estadísticas de uso

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis
    Show full item record