Universidad de Burgos RIUBU Principal Default Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • Ayuda
  • Contattaci
  • Manda Feedback
  • Acceso abierto
    • Archivar en RIUBU
    • Acuerdos editoriales para la publicación en acceso abierto
    • Controla tus derechos, facilita el acceso abierto
    • Sobre el acceso abierto y la UBU
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ricerca

    Tutto RIUBUArchivi & CollezioniData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggettiQuesta CollezioneData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggetti

    My Account

    LoginRegistrazione

    Statistiche

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Sfoglia Artículos Filología Inglesa per Titolo 
    •   RIUBU Home
    • E-Prints
    • Untitled
    • Departamento de Filología
    • Área de Filología Inglesa
    • Artículos Filología Inglesa
    • Sfoglia Artículos Filología Inglesa per Titolo
    •   RIUBU Home
    • E-Prints
    • Untitled
    • Departamento de Filología
    • Área de Filología Inglesa
    • Artículos Filología Inglesa
    • Sfoglia Artículos Filología Inglesa per Titolo

    Sfoglia Artículos Filología Inglesa per Titolo

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordina per:

    Ordine:

    Risultati:

    Items 1-18 di 18

    • Titolo
    • Data di pubblicazione
    • Data di immissione
    • crescente
    • decrescente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • “AEDEI has been and is my life”: an interview with professor Inés Praga Terente 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2017, Asociación Española de Estudios Irlandeses)
        Artículo
      • Analysis of the Learning Process through Eye Tracking Technology and Feature Selection Techniques 

        Sáiz Manzanares, María ConsueloAutoridad UBU; Ramos Pérez, IsmaelAutoridad UBU; Arnaiz Rodríguez, Adrián; Rodríguez Arribas, SandraAutoridad UBU; Almeida, Leandro; Martin, Caroline FrançoiseAutoridad UBU
        (2021-07, MDPI)
        Artículo
      • Cómo fomentar el espíritu crítico en los futuros docentes de inglés desde la formación: fundamentos y propuestas 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2019, Universidad de Antioquía)
        Artículo
      • “The connections between the enemy at home and the enemy in Spain”: Langston Hughes’ black internationalism in the Spanish Civil War 

        Fernández Alonso, AlbaAutoridad UBU
        (2023, Routledge)
        Artículo
      • A Deconstruction of the Mahabharata: When Draupadi Writes Back 

        García Arroyo, AnaAutoridad UBU
        (2018-12, Universidad de Zaragoza. Departamento de Filología Inglesa y Alemana)
        Artículo
      • Emma Dononghue’s and James Finn Garner’s Rebellious Cinderellas: Feminism and Satire for Empowerment in Contemporary Fairy Tales 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2018-09, Australian International Academic Centre)
        Artículo
      • Fanfiction en la clase de inglés como LE. El desarrollo de la fluidez a través de la escritura creativa con estudiantes de cuarto de secundaria 

        Isidro Bravo, Marta; García Arroyo, AnaAutoridad UBU
        (2023, Universidad Nacional Autónoma de México. Instituto de Investigaciones sobre la Universidad y la Educación)
        Artículo
      • Fragmentation and vulnerability in Anne Enright's The green road (2015): Collateral casualties of the Celtic Tiger in Ireland 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2018, Universidad de Murcia)
        Artículo
      • How to Disguise Fairy Tales in 21st Century Ireland. A Feminist Analysis of Marian Keyes’ and Cathy Kelly’s Blockbusters 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2005, Asociación Española de Estudios Irlandeses)
        Artículo
      • Indian English Women’s Narratives from the 1950S to 1999: a Parallel Confrontation of Political Stories and Controversial her Stories 

        García Arroyo, AnaAutoridad UBU
        (2016, American Research Institute for Policy Development)
        Artículo
      • The Journey from Untouchable to Dalit: Pioneering Literary Landmarks and Dissident Dalit Voices of Contemporary India 

        García Arroyo, AnaAutoridad UBU
        (2018-04, Editorial Universidad de Almería)
        Artículo
      • A Literary and Social Depiction of an Indian City: "Masala" Eroticism and Perverse Realism in Raj Rao’s BomGay 

        García Arroyo, AnaAutoridad UBU
        (2018-11, Ediciones Complutense)
        Artículo
      • Otras literaturas, otras voces, otra didáctica en el aula de LE: una experiencia innovadora en la formación del profesorado de Educación Primaria 

        García Arroyo, AnaAutoridad UBU
        (2020-07, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria. Servicio de Publicaciones y Difusión Científica)
        Artículo
      • Power, Gender and the Nation: Negotiations of Belonging in Evelyn Conlon’s Short Story “Park-Going Days” 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2016, Asociación Española de Estudios Irlandeses)
        Artículo
      • The reception of The Country Girls in Spain: translation strategies to overcome cultural leaps 

        Alcalde Peñalver, ElenaAutoridad UBU; Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2018, Universidad de Granada)
        Artículo
      • Resilience as a form of contestation in Langston Hughes' early poetry 

        Fernández Alonso, AlbaAutoridad UBU; Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2019, Universidad de Zaragoza)
        Artículo
      • Usefulness of Digital Game-Based Learning in Nursing and Occupational Therapy Degrees: A Comparative Study at the University of Burgos 

        Sáiz Manzanares, María ConsueloAutoridad UBU; Martin, Caroline FrançoiseAutoridad UBU; Alonso Martínez, LauraAutoridad UBU; Almeida, Leandro
        (2021-11, MDPI)
        Artículo
      • “When writing, I see myself as a drone”: an Interview with Jan Carson 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2023-03, Asociación Española de Estudios Irlandeses)
        Artículo