- Accueil de RIUBU
- E-Prints
- Untitled
- Departamento de Economía y Administración de Empresas
- Área de Comercialización e Investigación de Mercados
- Parcourir Área de Comercialización e Investigación de Mercados par auteur
Parcourir Área de Comercialización e Investigación de Mercados par auteur "Martínez Ruiz, María Pilar ."
Voici les éléments 1-9 de 9
-
Determinants of customer experience in e-services: the case of online universities
Izquierdo Yusta, Alicia ; Jiménez Zarco, Ana Isabel; Martínez Ruiz, María Pilar .; González González, Inés(2021-10, Fundação Escola de Comércio Álvares Penteado)Artículo -
Testing Model of Purchase Intention for Fast Food in Mexico: How do Consumers React to Food Values, Positive Anticipated Emotions, Attitude toward the Brand, and Attitude toward Eating Hamburgers?
Pérez-Villarreal, Héctor Hugo; Martínez Ruiz, María Pilar .; Izquierdo Yusta, Alicia(2019-08, MDPI)Artículo