Universidad de Burgos RIUBU Principal Default Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • Ayuda
  • Contacto
  • Sugerencias
  • Acceso abierto
    • Archivar en RIUBU
    • Acuerdos editoriales para la publicación en acceso abierto
    • Controla tus derechos, facilita el acceso abierto
    • Sobre el acceso abierto y la UBU
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUBUComunidadesFechaAutor / DirectorTítuloMateria / AsignaturaEsta comunidadFechaAutor / DirectorTítuloMateria / Asignatura

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Listar Research in marketing and innovation (R+M+I) fecha de publicación 
    •   RIUBU Principal
    • E-Prints y Datos de investigación
    • Grupos de investigación
    • Research in marketing and innovation (R+M+I)
    • Listar Research in marketing and innovation (R+M+I) fecha de publicación
    •   RIUBU Principal
    • E-Prints y Datos de investigación
    • Grupos de investigación
    • Research in marketing and innovation (R+M+I)
    • Listar Research in marketing and innovation (R+M+I) fecha de publicación

    Listar Research in marketing and innovation (R+M+I) por fecha de publicación

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-20 de 35

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Emerging Markets Commerce: The Role of Country-of-Origin and Animosity in Purchase Intention 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2012-09, Canadian Center of Science and Education)
        Artículo
      • Estudio sobre el impacto del género y las emociones en el comportamiento de compra de viajes online 

        Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2013, Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT))
        Artículo
      • La aplicación empresarial del marketing viral y el efecto boca-oreja electrónico. Opiniones de las empresas 

        Aguilar Arcos, Virginia ElenaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Payo Hernanz, René JesúsAutoridad UBU
        (2014, Universidad del País Vasco)
        Artículo
      • El éxito del Comercio Móvil B2C: Factores de Adopción y Propuestas de Valor de las Empresas 

        López Catalán, Blanca; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2016, Universidad Complutense de Madrid)
        Artículo
      • The firms benefits of mobile CRM from the relationship marketing approach and the TOE model 

        San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; López Catalán, Blanca
        (2016-02, Elsevier)
        Artículo
      • Trust and satisfaction: the keys to client loyalty in mobile commerce 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Azuela, José Ignacio
        (2016-11, Emerald)
        Artículo
      • Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; San José Cabezudo, Rebeca; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2017-03, Elsevier)
        Artículo
      • Attitude toward m-advertising and m-repurchase 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2017-05, Elsevier)
        Artículo
      • The most wated engagement in higher education: teachers and students’ committed with e-learning 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; Jerónimo Sánchez-Beato, Estefanía
        (2019, Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa)
        Artículo
      • What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy? 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; San José Cabezudo, Rebeca
        (2019-01, Routledge, Taylor & Francis Group)
        Artículo
      • What kind of video gamer are you? 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Camarero Izquierdo, María Carmen; San José Cabezudo, Rebeca
        (2019-02, Emerald)
        Artículo
      • Bridging the gap between customer experience management and mobile shopping 

        San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; Puente Domínguez, Nuria
        (2019-04, Fundação Escola de Comércio Álvares Penteado)
        Artículo
      • The path to mobile shopping compatibility 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Puente Domínguez, Nuria
        (2019-05, Elsevier)
        Artículo
      • The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2019-07, Taylor & Francis)
        Artículo
      • Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment 

        Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2020, Taylor and Francis)
        Artículo
      • The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education 

        San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; Piñeiro Ibarra, Irati
        (2020-01, Springer Nature)
        Artículo
      • Tourism value VS barriers to booking trips online 

        San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; Liébana-Cabanillas, Francisco
        (2020-03, Elsevier)
        Artículo
      • The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps 

        San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; Camarero Izquierdo, María Carmen; San José Cabezudo, Rebeca
        (2020-05, Universidad de Talca. Facultad de Ingeniería)
        Artículo
      • Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; Trabold Apadula, Lauren; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; San José Cabezudo, Rebeca
        (2020-08, Taylor & Francis)
        Artículo
      • The role of omnichannel tendency in digital information processing 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; San José Cabezudo, Rebeca
        (2020-10, Emerald)
        Artículo