Navegação Research in marketing and innovation (R+M+I) por data do documento
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Emerging Markets Commerce: The Role of Country-of-Origin and Animosity in Purchase Intention
(2012-09, Canadian Center of Science and Education)Artículo -
Estudio sobre el impacto del género y las emociones en el comportamiento de compra de viajes online
(2013, Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT))Artículo -
La aplicación empresarial del marketing viral y el efecto boca-oreja electrónico. Opiniones de las empresas
(2014, Universidad del País Vasco)Artículo -
El éxito del Comercio Móvil B2C: Factores de Adopción y Propuestas de Valor de las Empresas
(2016, Universidad Complutense de Madrid)Artículo -
The firms benefits of mobile CRM from the relationship marketing approach and the TOE model
(2016-02, Elsevier)Artículo -
Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior
(2017-03, Elsevier)Artículo -
The most wated engagement in higher education: teachers and students’ committed with e-learning
(2019, Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa)Artículo -
What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
(2019-01, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
(2019-07, Taylor & Francis)Artículo -
The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education
(2020-01, Springer Nature)Artículo -
The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps
(2020-05, Universidad de Talca. Facultad de Ingeniería)Artículo -
Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
(2020-08, Taylor & Francis)Artículo -
The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment
(2021-04, IGI Global)Artículo -
Investigating consumers’ motives for consumer brand-cyberbullying on social media
(2021-09, Routledge)Artículo