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      • Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment 

        Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2020, Taylor and Francis)
        Artículo
      • La aplicación empresarial del marketing viral y el efecto boca-oreja electrónico. Opiniones de las empresas 

        Aguilar Arcos, Virginia ElenaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Payo Hernanz, René JesúsAutoridad UBU
        (2014, Universidad del País Vasco)
        Artículo
      • Are you technologically prepared for mobile shopping? 

        Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2021, Routledge)
        Artículo
      • Attitude toward m-advertising and m-repurchase 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2017-05, Elsevier)
        Artículo
      • Between love and boycott: a story of dual origin brands 

        Abdelwahab, Dalia; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Prodanova, JanaAutoridad UBU
        (2020-12, Emerald)
        Artículo
      • Bridging the gap between customer experience management and mobile shopping 

        San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; Puente Domínguez, Nuria
        (2019-04, Fundação Escola de Comércio Álvares Penteado)
        Artículo
      • Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; San José Cabezudo, Rebeca; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2024-01, Emerald)
        Artículo
      • Customers' predisposition to use mobile banking: resource's availability is decisive 

        Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2023-02, Inderscience)
        Artículo
      • The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education 

        San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; Piñeiro Ibarra, Irati
        (2020-01, Springer Nature)
        Artículo
      • Does regional bias matter? Examining the role of regional identification, animosity, and negative emotions as drivers of brand switching: an application in the food and beverage industry 

        Abdelwahab, Dalia; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2021-10, Springer)
        Artículo
      • Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU
        (2024-04, Emerald Publishing Limited)
        Artículo
      • The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment 

        Camarero Izquierdo, María Carmen; San José Cabezudo, Rebeca; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2021-04, IGI Global)
        Artículo
      • Emerging Markets Commerce: The Role of Country-of-Origin and Animosity in Purchase Intention 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2012-09, Canadian Center of Science and Education)
        Artículo
      • Estudio sobre el impacto del género y las emociones en el comportamiento de compra de viajes online 

        Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2013, Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT))
        Artículo
      • El éxito del Comercio Móvil B2C: Factores de Adopción y Propuestas de Valor de las Empresas 

        López Catalán, Blanca; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2016, Universidad Complutense de Madrid)
        Artículo
      • The firms benefits of mobile CRM from the relationship marketing approach and the TOE model 

        San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; López Catalán, Blanca
        (2016-02, Elsevier)
        Artículo
      • Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; Trabold Apadula, Lauren; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; San José Cabezudo, Rebeca
        (2020-08, Taylor & Francis)
        Artículo
      • The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2019-07, Taylor & Francis)
        Artículo
      • La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios 

        Jerónimo Sánchez-Beato, Estefanía; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2023-05, Centro de Estudios Financieros)
        Artículo
      • Investigating consumers’ motives for consumer brand-cyberbullying on social media 

        Breitsohl, Jan; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; Roschk, Holger
        (2021-09, Routledge)
        Artículo