Sfoglia Untitled per Titolo
Items 1-20 di 26
-
Analysis of student motivation towards body expression through the use of formative and share assessment
(2021-03, Federación Española de Asociaciones de Docentes de Educación Física (FEADEF))Artículo -
Comparing effects of a TPSR training program on prospective physical education teachers’ social goals, discipline and autonomy strategies in Spain, Chile and Costa Rica
(2019, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
“Cooperative Learning Does Not Work for Me”: Analysis of Its Implementation in Future Physical Education Teachers
(2020-07, Frontiers Media)Artículo -
Estilo docente y competencia en educación superior: mediación del clima motivacional
(2021-05, Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED))Artículo -
Evaluación formativa y modelos pedagígicos: modelo de responsabilidad personal y social y de autoconstrucción de materiales
(2020-07, Consejo General de Ilustres Colegios Oficiales de Licenciados en Educación Física y en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte)Artículo -
Everything is more difficult when you are different: analysis of the experiences of homosexual students in Physical Education
(2023-11, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
Finding the place of content and language integrated learning in physical education within the models-based practice framework
(2023-05, SAGE Publications)Artículo -
‘I Hate Physical Education’; an analysis of girls’ experiences throughout their school life
(2021, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
The impact of formative and shared or co-assessment on the acquisition of transversal competences in higher education
(2019, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
Incidencia de la metodología CLIL en la adquisición del idioma y en los contenidos de Educación Física
(2023-10, Editorial Universidad de Granada)Artículo -
The influence of consumerism on Spanish physical education teachers
(2019-11, Sage Publications)Artículo -
Peer assessment in physical education: A systematic review of the last five years
(2020-11, MDPI)Artículo -
Percepciones del alumnado sobre la evaluación formativa: contraste de grupos de inicio y final de carrera
(2015-12, Universidad Politécnica de Valencia)Artículo -
The Perverse Dynamics of University Career: A Narrative Analysis Based on the Personal and Professional Implications
(2020-09, Nova Southeastern University)Artículo -
Posicionamiento del colectivo del área de educación física sobre las mejoras para una educación física de calidad en España
(2017, Consejo General de Ilustres Colegios Oficiales de Licenciados en Educación Física y en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte)Artículo -
Proyecto para una educación física de calidad en España. Argumentación científica
(2017, Consejo General de Ilustres Colegios Oficiales de Licenciados en Educación Física y en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte)Artículo