Untitled
Sfoglia per
Immissioni Recenti
-
Finding the place of content and language integrated learning in physical education within the models-based practice framework
(2023-05, SAGE Publications)Artículo -
The Perverse Dynamics of University Career: A Narrative Analysis Based on the Personal and Professional Implications
(2020-09, Nova Southeastern University)Artículo -
Incidencia de la metodología CLIL en la adquisición del idioma y en los contenidos de Educación Física
(2023-10, Editorial Universidad de Granada)Artículo -
Estilo docente y competencia en educación superior: mediación del clima motivacional
(2021-05, Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED))Artículo -
“Cooperative Learning Does Not Work for Me”: Analysis of Its Implementation in Future Physical Education Teachers
(2020-07, Frontiers Media)Artículo -
Transcultural Impact of Learning to Teach Sport Education on Preservice Teachers’ Perceived Teaching Competence, Autonomy, and Academic Motivation
(2021-07, Human Kinetics)Artículo -
The impact of formative and shared or co-assessment on the acquisition of transversal competences in higher education
(2019, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
Comparing effects of a TPSR training program on prospective physical education teachers’ social goals, discipline and autonomy strategies in Spain, Chile and Costa Rica
(2019, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
‘I Hate Physical Education’; an analysis of girls’ experiences throughout their school life
(2021, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
Everything is more difficult when you are different: analysis of the experiences of homosexual students in Physical Education
(2023-11, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
The influence of consumerism on Spanish physical education teachers
(2019-11, Sage Publications)Artículo -
Analysis of student motivation towards body expression through the use of formative and share assessment
(2021-03, Federación Española de Asociaciones de Docentes de Educación Física (FEADEF))Artículo -
Peer assessment in physical education: A systematic review of the last five years
(2020-11, MDPI)Artículo -
Evaluación formativa y modelos pedagígicos: modelo de responsabilidad personal y social y de autoconstrucción de materiales
(2020-07, Consejo General de Ilustres Colegios Oficiales de Licenciados en Educación Física y en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte)Artículo -
Tras casi una década de Bolonia, ¿realmente hemos mejorado la calidad de la enseñanza?
(2020-09, Universidad de Almería)Artículo