Untitled: Envíos recientes
Voici les éléments 21-40 de 66
-
Aplicación y retos de la tecnología de movimiento ocular en Educación Superior
(2023, Grupo ComunicarOxbridge Publishing House)Artículo -
Using Eye Tracking Technology to Analyse Cognitive Load in Multichannel Activities in University Students
(2023, Taylor & Francis)Artículo -
Perceived satisfaction of university students with the use of chatbots as a tool for self-regulated learning
(2023-01, Cell Press)Artículo -
Nursing Students’ Perceived Satisfaction with Flipped Learning Experiences: A Mixed-Methods Study
(2022-12, MDPI)Artículo -
Using Advanced Learning Technologies with University Students: An Analysis with Machine Learning Techniques
(2021-10, MDPI)Artículo -
A Systematic Review of the Use of T-Pattern and T-String Analysis (TPA) With Theme: An Analysis Using Mixed Methods and Data Mining Techniques
(2022-07, Frontiers Media)Artículo -
The Association of Parental Interest in Entrepreneurship with the Entrepreneurial Interest of Spanish Youth
(2020-07, MDPI)Artículo -
Does the Use of Learning Management Systems With Hypermedia Mean Improved Student Learning Outcomes?
(2019-02, Frontiers Media)Artículo -
Validación de una escala de la satisfacción de los estudiantes con los trabajos de fin de titulación
(2019-04, Universidad de Almería)Artículo -
Autorregulación y mejora del autoconocimiento en resolución de problemas
(2016-01, Ediciones Uninorte)Artículo -
Observation of Metacognitive Skills in Natural Environments: A Longitudinal Study With Mixed Methods
(2019-11, Frontiers Media)Artículo -
Self-Regulation and Rubrics Assessment in Structural Engineering Subjects
(2015-01, Hindawi)Artículo -
Metacognitive Precursors: An Analysis in Children with Different Disabilities
(2017-10, MDPI)Artículo -
Detección del alumno en riesgo en titulaciones de Ciencias de la Salud: aplicación de técnicas de Learning Analytics
(2018-12, ASUNIVEP)Artículo -
Cuestionarios de e-autoevaluación y e-feedback: una aplicación en Moodle
(2018-12, ASUNIVEP)Artículo -
Problemas-Proyectos Adaptativos y Creativos en la enseñanza de las ciencias. Descripción de la metodología y apreciación de los estudiantes involucrados
(2019-12, Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. Universitat de València)Artículo