Repositorio Institucional de la Universidad de Burgos: Envíos recientes
Anzeige der Dokumente 3421-3440 von 8522
-
Cuestionarios de e-autoevaluación y e-feedback: una aplicación en Moodle
(2018-12, ASUNIVEP)Artículo -
Problemas-Proyectos Adaptativos y Creativos en la enseñanza de las ciencias. Descripción de la metodología y apreciación de los estudiantes involucrados
(2019-12, Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. Universitat de València)Artículo -
Self-Assembly Hydrosoluble Coronenes: A Rich Source of Supramolecular Turn-On Fluorogenic Sensing Materials in Aqueous Media
(2021-11, American Chemical Society)Artículo -
-
-
-
-
Effectiveness of Using Voice Assistants in Learning: A Study at the Time of COVID-19
(2020-08, MDPI)Artículo -
-
Lifelong Learning from Sustainable Education: An Analysis with Eye Tracking and Data Mining Techniques
(2020-03, MDPI)Artículo -
-
-
Monitoring Students at the University: Design and Application of a Moodle Plugin
(2021-05, MDPI)Artículo -
Evaluation of Functional Abilities in 0–6 Year Olds: An Analysis with the eEarlyCare Computer Application
(2020-05, MDPI)Artículo -
Valoración de la ecología de aprendizaje autorregulado virtualizada para la Didáctica de las Ciencias de la Naturaleza durante la crisis COVID-19
(2021-07, Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte de Melilla (Universidad de Granada))Artículo -
-
-
Analysis of the Learning Process through Eye Tracking Technology and Feature Selection Techniques
(2021-07, MDPI)Artículo -
-