TY - JOUR AU - San Martín Zapatero, Jesús Alberto PY - 2022 UR - http://hdl.handle.net/10259/7985 AB - Para superar el modelo de déficit en la enseñanza de la prehistoria, este estudio presenta una metodología definida como una práctica performática para la enseñanza de la prehistoria, compuesta por recursos y estrategias tales como el cuento motor, el... AB - To overcome the deficit model in the teaching of prehistory, this study presents a methodology defined as a performative practice for the teaching of prehistory; and it is composed and by resources and strategies such as motor storytelling, dramatic... LA - spa PB - Asociación "Proyecto Clío" KW - Comprensión KW - Enseñanza de la prehistoria KW - Metodología KW - Pensamiento histórico KW - Práctica performática KW - Understanding KW - Teaching of prehistory KW - Methodology KW - Historical thinking KW - Performative practice KW - Educación KW - Education KW - Enseñanza KW - Teaching KW - Enseñanza primaria KW - Education, Primary KW - Prehistoria KW - Prehistoric peoples TI - Práctica performática para la enseñanza de la prehistoria T2 - Performative methodology in the teaching of Prehistory DO - 10.26754/ojs_clio/clio.2022487192 M2 - 362 ER -