Universidad de Burgos RIUBU Principal Default Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • Ayuda
  • Contattaci
  • Manda Feedback
  • Acceso abierto
    • Archivar en RIUBU
    • Acuerdos editoriales para la publicación en acceso abierto
    • Controla tus derechos, facilita el acceso abierto
    • Sobre el acceso abierto y la UBU
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ricerca

    Tutto RIUBUArchivi & CollezioniData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggettiQuesta comunitàData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggetti

    My Account

    LoginRegistrazione

    Statistiche

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Sfoglia Untitled per Data di Pubblicazione 
    •   RIUBU Home
    • E-Prints
    • Untitled
    • Untitled
    • Sfoglia Untitled per Data di Pubblicazione
    •   RIUBU Home
    • E-Prints
    • Untitled
    • Untitled
    • Sfoglia Untitled per Data di Pubblicazione

    Sfoglia Untitled per Data di Pubblicazione

    Ordina per:

    Ordine:

    Risultati:

    Items 1-9 di 9

    • Titolo
    • Data di pubblicazione
    • Data di immissione
    • crescente
    • decrescente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Performance and Risk as Signals for Setting up a Franchised Business 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Huerta Zavala, Pilar AngélicaAutoridad UBU
        (2013-05, Bradley University. The Turner School of Entrepreneurship and InnovationMiddle Tennessee State University. Walker Library. Digital Scholarship Initaitives)
        Artículo
      • Franchise fairs: A relevant signal in franchise choice in social activity 

        Mastrangelo Silvera, Leonardo Martin; Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Huerta Zavala, Pilar AngélicaAutoridad UBU
        (2016-09, University of Finance and Management in Warsaw)
        Artículo
      • Measuring the consumer engagement related to social media: the case of franchising 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Ramírez-Hurtado, José M.
        (2022-12, Springer)
        Artículo
      • Digitalisation and digital transformation in the social economy: the cases of Anecoop and Consum 

        Ribeiro-Navarrete, Belén; Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Simón-Moya, Virginia
        (2023-10, Emerald)
        Artículo
      • Implementation of the SDGs by social economy enterprises in the agrifood sector 

        Lafont-Torio, Juan; Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Ribeiro-Soriano, Domingo
        (2023-10, Emerald)
        Artículo
      • Big data analysis of Spanish wine consumers reviews 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Ripollés-Matallana, Vicente; Baruque Zanón, BrunoAutoridad UBU; Porras Alfonso, SantiagoAutoridad UBU
        (2024, Emerald)
        Artículo
      • Wine experience scale: validating the behavior and motivations of Spanish wine tourists 

        Margaça, Clara; Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Sánchez Garcia, José Carlos
        (2024-02, Emerald)
        Artículo
      • Labeling and consumer purchases 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Ramírez-Hurtado, José M.; Ramos Cuesta, Inés
        (2024-05, Wiley)
        Artículo
      • Insights into the localisation of outlets: The franchising chains 

        Caro-Vela, María D.; Ramírez-Hurtado, José M.; Calderón Monge, EstherAutoridad UBU
        (2024-09, Springer)
        Artículo