- RIUBU Home
- E-Prints
- Untitled
- Departamento de Economía y Administración de Empresas
- Sfoglia Departamento de Economía y Administración de Empresas per Autore
Sfoglia Departamento de Economía y Administración de Empresas per Autore "Calderón Monge, Esther"
Items 1-11 di 11
-
Analysis of sustainable consumer behavior as a business opportunity
Calderón Monge, Esther; Pastor Sanz, Iván; Sendra Garcia, F. Javier
(2020-11, Elsevier)Artículo -
-
-
Effects of contract and trust on franchisor performance
Calderón Monge, Esther; Pastor Sanz, Iván
(2017-12, University of Finance and Management in Warsaw)Artículo -
The effects of management and environmental factors on franchise continuity
Ayup González, Jannett; Calderón Monge, Esther; Carrilero Castillo, Agustín
(2019-04, Taylor & Francis Group)Artículo -
Ingresos netos del franquiciado: una señal para elegir franquicia en una crisis
Calderón Monge, Esther; Huerta Zavala, Pilar Angélica
(2015-12, Fundacao Getulio Varagas (FGV))Artículo -
-
Personality Traits of the Partners and Performance in the Franchise Agreement
Calderón Monge, Esther(2018, Springer)Capítulo de monografía -
The role of digitalization in business and management: a systematic literature review
Calderón Monge, Esther; Ribeiro-Soriano, Domingo
(2023-03, Springer)Artículo -
-
Twitter to Manage Emotions in Political Marketing
Calderón Monge, Esther(2017-03, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo