Universidad de Burgos RIUBU Principal Default Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • Ayuda
  • Contacto
  • Sugerencias
  • Acceso abierto
    • Archivar en RIUBU
    • Acuerdos editoriales para la publicación en acceso abierto
    • Controla tus derechos, facilita el acceso abierto
    • Sobre el acceso abierto y la UBU
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUBUComunidadesFechaAutor / DirectorTítuloMateria / AsignaturaEsta comunidadFechaAutor / DirectorTítuloMateria / Asignatura

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Listar Departamento de Economía y Administración de Empresas por Materia/Asignatura 
    •   RIUBU Principal
    • E-Prints y Datos de investigación
    • Departamentos y Centros
    • Departamento de Economía y Administración de Empresas
    • Listar Departamento de Economía y Administración de Empresas por Materia/Asignatura
    •   RIUBU Principal
    • E-Prints y Datos de investigación
    • Departamentos y Centros
    • Departamento de Economía y Administración de Empresas
    • Listar Departamento de Economía y Administración de Empresas por Materia/Asignatura

    Listar Departamento de Economía y Administración de Empresas por Materia/Asignatura "Comercio"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-16 de 16

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Analysis of sustainable consumer behavior as a business opportunity 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Pastor Sanz, Iván; Sendra Garcia, F. Javier
        (2020-11, Elsevier)
        Artículo
      • Archeological Tourist Destination Image Formation: Influence of Information Sources on the Cognitive, Affective and Unique Image 

        Huete Alcocer, Nuria; Martínez Ruiz, María Pilar .; López Ruiz, Víctor Raúl; Izquierdo Yusta, AliciaAutoridad UBU
        (2019-10, Frontiers Media)
        Artículo
      • Consumer expectations of online services in the insurance industry: an exploratory study of drivers and outcomes 

        Méndez Aparicio, Mª Dolores; Izquierdo Yusta, AliciaAutoridad UBU; Jiménez Zarco, Ana Isabel
        (2017-07, Frontiers Media)
        Artículo
      • Consumers’ behaviour in fast-food restaurants: a food value perspective from Spain 

        Izquierdo Yusta, AliciaAutoridad UBU; Gómez-Cantó, Carmen M.; Pelegrin-Borondo, Jorge; Martínez Ruiz, María Pilar .
        (2019-05, Emerald)
        Artículo
      • Customer Experience and Satisfaction in Private Insurance Web Areas 

        Méndez Aparicio, Mª Dolores; Jiménez Zarco, Ana Isabel; Izquierdo Yusta, AliciaAutoridad UBU; Blázquez Resino, Juan José
        (2020-10, Frontiers Media)
        Artículo
      • Determinants of customer experience in e-services: the case of online universities 

        Izquierdo Yusta, AliciaAutoridad UBU; Jiménez Zarco, Ana Isabel; Martínez Ruiz, María Pilar .; González González, Inés
        (2021-10, Fundação Escola de Comércio Álvares Penteado)
        Artículo
      • Do affective variables make a difference in consumers behavior toward mobile advertising? 

        Martínez Ruiz, María Pilar .; Izquierdo Yusta, AliciaAutoridad UBU; Olarte Pascual, Cristina .; Reinares Lara, Eva .
        (2017-01, Frontiers Media)
        Artículo
      • Effects of brand-related and market signals on franchisees’ entrepreneurial decisions: a multi-country panel data analysis 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Huerta Zavala, Pilar AngélicaAutoridad UBU; Ayup González, Jannett
        (2019-06, Springer)
        Artículo
      • Entorno institucional y comercio exterior: el efecto del riesgo político en las exportaciones de Castilla y León 

        Jiménez Palmero, AlfredoAutoridad UBU
        (2012, Universidad de León)
        Artículo
      • Food Values, Benefits and Their Influence on Attitudes and Purchase Intention: Evidence Obtained at Fast-Food Hamburger Restaurants 

        Pérez-Villarreal, Héctor Hugo; Martínez Ruiz, María Pilar .; Izquierdo Yusta, AliciaAutoridad UBU; Gómez-Cantó, Carmen M.
        (2020-09, MDPI)
        Artículo
      • The influence of food values on post–purchase variables at food establishments 

        Izquierdo Yusta, AliciaAutoridad UBU; Gómez-Cantó, Carmen M.; Martínez Ruiz, María Pilar .; Pérez-Villarreal, Héctor Hugo
        (2020-06, Emerald)
        Artículo
      • The influence of food values on satisfaction and loyalty: Evidence obtained across restaurant types 

        Martínez Ruiz, María Pilar .; Ruiz-Palomino, Pablo; Izquierdo Yusta, AliciaAutoridad UBU; Pick, Doreén
        (2023-06, Elsevier)
        Artículo
      • Narrowing the gap between consumer purchasing intention and behaviour through ecolabelling: a challenge for eco-entrepreneurism 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Redondo Rodríguez, Roger Guzmán; Ramírez-Hurtado, José M.
        (2020-12, Emerald)
        Artículo
      • Personality Traits of the Partners and Performance in the Franchise Agreement 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU
        (2018, Springer)
        Capítulo de monografía
      • Studying the impact of food values, subjective norm and brand love on behavioral loyalty 

        Izquierdo Yusta, AliciaAutoridad UBU; Martínez Ruiz, María Pilar .; Pérez-Villarreal, Héctor Hugo
        (2021-12, Elsevier)
        Artículo
      • Testing Model of Purchase Intention for Fast Food in Mexico: How do Consumers React to Food Values, Positive Anticipated Emotions, Attitude toward the Brand, and Attitude toward Eating Hamburgers? 

        Pérez-Villarreal, Héctor Hugo; Martínez Ruiz, María Pilar .; Izquierdo Yusta, AliciaAutoridad UBU
        (2019-08, MDPI)
        Artículo