Área de Comercialización e Investigación de Mercados
Browse by
Collections in this community
Recent Submissions
-
The role of digitalization in business and management: a systematic literature review
(2023-03, Springer)Artículo -
Effects of brand-related and market signals on franchisees’ entrepreneurial decisions: a multi-country panel data analysis
(2019-06, Springer)Artículo -
Personality Traits of the Partners and Performance in the Franchise Agreement
(2018, Springer)Capítulo de monografía -
-
Twitter to Manage Emotions in Political Marketing
(2017-03, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
Ingresos netos del franquiciado: una señal para elegir franquicia en una crisis
(2015-12, Fundacao Getulio Varagas (FGV))Artículo -
The effects of management and environmental factors on franchise continuity
(2019-04, Taylor & Francis Group)Artículo -
Effects of contract and trust on franchisor performance
(2017-12, University of Finance and Management in Warsaw)Artículo -
Señales de valor de marca de las franquicias en México. Su efecto en el crecimiento del sistema franquiciador
(2014-04, Elsevier)Artículo -
Consumer expectations of online services in the insurance industry: an exploratory study of drivers and outcomes
(2017-07, Frontiers Media)Artículo -
Do affective variables make a difference in consumers behavior toward mobile advertising?
(2017-01, Frontiers Media)Artículo -
Economic sustainability in franchising: a model to predict franchisor success or failure
(2017-08, MDPI)Artículo