Universidad de Burgos RIUBU Principal Default Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • Ayuda
  • Contact Us
  • Send Feedback
  • Acceso abierto
    • Archivar en RIUBU
    • Acuerdos editoriales para la publicación en acceso abierto
    • Controla tus derechos, facilita el acceso abierto
    • Sobre el acceso abierto y la UBU
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of RIUBUCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics

    Compartir

    Untitled 
    •   RIUBU Home
    • E-Prints
    • Untitled
    • Untitled
    • Untitled
    • Untitled
    •   RIUBU Home
    • E-Prints
    • Untitled
    • Untitled
    • Untitled
    • Untitled

    Untitled

    Browse by

    By Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    Search within this collection:

     

    Recent Submissions

    • Psychometric Attributes of the DISC Predictive Scales 

      Cubo Delgado, EstherUBU authority; Sáez Velasco, SaraUBU authority; Delgado Benito, VanesaUBU authority; Ausín Villaverde, VanesaUBU authority; Trejo Gabriel y Galán, José Mª; Martín Santidrián, Asunción; Macarrón Vicente, Jesus; Cordero Guevara, José; Louis, Elan D.; Benito-León, Julián
      (2010-08, Bentham Science Publishers)
      Artículo
    • Discipline (and reversibility) in the training space of school football: a case study 

      Merino Orozco, AbelUBU authority
      (2021, Instituto Universitario de Innovación Ciencia y Tecnología Inudi Perú)
      Artículo
    • Violencia de género en las universidades o la necesidad de una intervención educativa 

      Tapia Hernández, Sara I.UBU authority
      (2015, Asociación INFAD)
      Artículo