Sfoglia Área de Comercialización e Investigación de Mercados per Titolo
Items 13-22 di 22
-
The influence of food values on post–purchase variables at food establishments
(2020-06, Emerald)Artículo -
The influence of food values on satisfaction and loyalty: Evidence obtained across restaurant types
(2023-06, Elsevier)Artículo -
Ingresos netos del franquiciado: una señal para elegir franquicia en una crisis
(2015-12, Fundacao Getulio Varagas (FGV))Artículo -
Personality Traits of the Partners and Performance in the Franchise Agreement
(2018, Springer)Capítulo de monografía -
The role of digitalization in business and management: a systematic literature review
(2023-03, Springer)Artículo -
Señales de valor de marca de las franquicias en México. Su efecto en el crecimiento del sistema franquiciador
(2014-04, Elsevier)Artículo -
Studying the impact of food values, subjective norm and brand love on behavioral loyalty
(2021-12, Elsevier)Artículo -
Twitter to Manage Emotions in Political Marketing
(2017-03, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo