Advanced Data Mining Research and Bioinformatics Learning (ADMIRABLE): Envíos recientes
Mostrando ítems 101-120 de 183
-
Estudio piloto sobre una medida específica para los trastornos del sueño de la enfermedad de Parkinson: SCOPA-Sueño
(2006-11, Viguera Editores)Artículo -
-
-
Motor function in Parkinson's disease and supranuclear palsy: simultaneous factor analysis of a clinical scale in several populations
(2006-06, Springer Nature)Artículo -
Análisis de tareas con la tecnología Eye Tracking: SRL en SmartArt
(2019, Servicio de Publicaciones de la Universidad de Coruña)Contribución a congreso -
-
Factores asociados con la activación del servicio de emergencias médicas en el paciente con ictus agudo: un estudio prospectivo
(2019-04, Sociedad Española de Medicina de Urgencias y Emergencias)Artículo -
Profilaxis antiepiléptica en meningiomas: revisión sistemática y metaanálisis
(2023-05, Elsevier)Artículo -
Posibilidades de la realidad virtual en la reducción de accidentes laborales en la Industria 4.0
(2021-11, Publicaciones DYNA)Artículo -
Evaluation of the novelty effect in immersive Virtual Reality learning experiences
(2024-01, Springer)Artículo -
A Framework for Developing Multi-user Immersive Virtual Reality Learning Environments
(2023-09-05, Springer Nature)Contribución a congreso -
Collaborative Virtual Reality Environment for Training Load Movement with Overhead Bridge Cranes
(2022-08-26, Springer Nature)Contribución a congreso -
Design and Development of an Immersive Virtual Reality Application to Reduce Anxiety in Young Adults
(2023-08-26, Springer Nature)Contribución a congreso -
Developing a Tutorial for Improving Usability and User Skills in an Immersive Virtual Reality Experience
(2022-08-28, Springer Nature)Contribución a congreso -
Comparing the Impact of Low-Cost 360° Cultural Heritage Videos Displayed in 2D Screens Versus Virtual Reality Headsets
(2022-08-28, Springer Nature)Contribución a congreso -
Using Machine-Learning techniques and Virtual Reality to design cutting tools for energy optimization in milling operations
(2022-01, Taylor & Francis)Artículo -
Advantages and limits of virtual reality in learning processes: Briviesca in the fifteenth century
(2019-07, Springer Nature)Artículo -
Design and development of a gamified tutorial for iVR serious games
(2023-09, University of Twente)Contribución a congreso -
Hacia un metodología de evaluación del rendimiento del alumno en entornos de aprendizaje iVR utilizando eye-tracking y aprendizaje automático
(2023-05, Oxbridge Publishing House)Artículo