Untitled: Envíos recientes
Voici les éléments 501-520 de 2991
-
Transcultural Insights into Contemporary Irish Literature and Society: Breaking New Ground
(2024-07-19, Routledge)Monografía -
Consumer attitudes and perceptions towards chilled ready-to-eat foods: a multi-national study
(2023-06, Springer)Artículo -
Development of mouse models of angiosarcoma driven by p53
(2019-06, The Company of Biologists)Artículo -
E-cadherin loss induces targetable autocrine activation of growth factor signalling in lobular breast cancer
(2018-10, Nature Research)Artículo -
Urban sustainable mobility and planning policies. A Spanish mid-sized city case
(2019-12, Elsevier)Artículo -
-
Identification of novel pathways linking epithelial-to-mesenchymal transition with resistance to HER2-targeted therapy
(2016-02, Impact Journals)Artículo -
Use of a genetically engineered mouse model as a preclinical tool for HER2 breast cancer
(2016-02, The Company of Biologists)Artículo -
Nuclear FAK Controls Chemokine Transcription, Tregs, and Evasion of Anti-tumor Immunity
(2015-09, Elsevier)Artículo -
Validation in Spanish and English of the Transgender Inclusive Behavior Scale
(2024-11, Springer)Artículo -
-
Programas de formación para el apoyo entre iguales en salud mental en España
(2021-05, Centro Interamericano de Investigaciones Psicológicas y Ciencias Afines (CIIPCA))Artículo -
El estigma hacia la salud mental en la educación superior. El caso de los estudiantes de la Universidad de Burgos
(2022-12, Asociación para la Formación, el Ocio y el Empleo (AFOE))Artículo -
Análisis de los Programas educativos sobre alfabetización en salud mental. Revisión documental.
(2021-10, Ediciones Complutense)Artículo -
-
-
Alfabetización en Salud Mental: Revisión Sistemática de la Literatura
(2023, Pontificia Universidad Católica de Chile. Escuela de Psicología)Artículo -
-
Nuevos retos para la orientación en educación inclusiva y derechos de la infancia
(2023-07, Universidad de Murcia. Servicio de Publicaciones)Artículo -
Las TIC en la educación social: trabajando bajo presión
(2024-03, Universitat de les Illes Balears. Grupo de Tecnología Educativa)Artículo