Auflistung Untitled nach Titel
Anzeige der Dokumente 26-45 von 66
-
How do B-Learning and learning patterns influence learning outcomes?
(2017-05, Frontiers Media)Artículo -
Impacto del tipo de residencia y salud mental en la conducta de personas con discapacidad intelectual
(2015, Asociación INFAD)Artículo -
Influencia de las actitudes hacia la discapacidad en el rendimiento académico
(2017, Asociación INFAD)Artículo -
Influencia de las actividades intergeneracionales universitarias en la calidad de vida de jóvenes y mayores
(2014, Asociación INFAD)Artículo -
Influencia del género en la aceptación o rechazo entre iguales en el recreo
(2020-01, Ministerio de Educación Cultura y Deporte)Artículo -
Lifelong Learning from Sustainable Education: An Analysis with Eye Tracking and Data Mining Techniques
(2020-03, MDPI)Artículo -
Metacognitive Precursors: An Analysis in Children with Different Disabilities
(2017-10, MDPI)Artículo -
Monitoring Students at the University: Design and Application of a Moodle Plugin
(2021-05, MDPI)Artículo -
Nursing Students’ Perceived Satisfaction with Flipped Learning Experiences: A Mixed-Methods Study
(2022-12, MDPI)Artículo -
Observation of Metacognitive Skills in Natural Environments: A Longitudinal Study With Mixed Methods
(2019-11, Frontiers Media)Artículo -
Perceived satisfaction of university students with the use of chatbots as a tool for self-regulated learning
(2023-01, Cell Press)Artículo -
Pilot Study on the Effects of the Teaching Interpersonal Skills Program for Teens Program (PEHIA)
(2022-02, Frontiers Media)Artículo -
Problemas-Proyectos Adaptativos y Creativos en la enseñanza de las ciencias. Descripción de la metodología y apreciación de los estudiantes involucrados
(2019-12, Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. Universitat de València)Artículo -
La procrastinación en la formación inicial del profesorado: el rol de las estrategias de aprendizaje y el rendimiento académico
(2022-06, Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED))Artículo -
Psychometric properties of the academic procrastination scale in Spanish university students
(2022-09, Taylor & Francis Group)Artículo