Listar Artículos ENIEF por título
Mostrando ítems 8-24 de 24
-
Finding the place of content and language integrated learning in physical education within the models-based practice framework
(2023-05, SAGE Publications)Artículo -
‘I Hate Physical Education’; an analysis of girls’ experiences throughout their school life
(2021, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
The impact of formative and shared or co-assessment on the acquisition of transversal competences in higher education
(2019, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo -
Incidencia de la metodología CLIL en la adquisición del idioma y en los contenidos de Educación Física
(2023-10, Editorial Universidad de Granada)Artículo -
The influence of consumerism on Spanish physical education teachers
(2019-11, Sage Publications)Artículo -
Peer assessment in physical education: A systematic review of the last five years
(2020-11, MDPI)Artículo -
Percepciones del alumnado sobre la evaluación formativa: contraste de grupos de inicio y final de carrera
(2015-12, Universidad Politécnica de Valencia)Artículo -
The Perverse Dynamics of University Career: A Narrative Analysis Based on the Personal and Professional Implications
(2020-09, Nova Southeastern University)Artículo -
Posicionamiento del colectivo del área de educación física sobre las mejoras para una educación física de calidad en España
(2017, Consejo General de Ilustres Colegios Oficiales de Licenciados en Educación Física y en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte)Artículo -
Proyecto para una educación física de calidad en España. Argumentación científica
(2017, Consejo General de Ilustres Colegios Oficiales de Licenciados en Educación Física y en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte)Artículo -
Teaching games for understanding: a comprehensive approach to promote student’s motivation in physical education
(2017-10, De Gruyter Open)Artículo -
Transcultural Impact of Learning to Teach Sport Education on Preservice Teachers’ Perceived Teaching Competence, Autonomy, and Academic Motivation
(2021-07, Human Kinetics)Artículo -
Tras casi una década de Bolonia, ¿realmente hemos mejorado la calidad de la enseñanza?
(2020-09, Universidad de Almería)Artículo