Universidad de Burgos RIUBU Principal Default Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • Ayuda
  • Kontakt
  • Feedback abschicken
  • Acceso abierto
    • Archivar en RIUBU
    • Acuerdos editoriales para la publicación en acceso abierto
    • Controla tus derechos, facilita el acceso abierto
    • Sobre el acceso abierto y la UBU
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Stöbern

    Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

    Mein Benutzerkonto

    EinloggenRegistrieren

    Statistiken

    Benutzungsstatistik

    Compartir

    Auflistung Untitled nach Titel 
    •   RIUBU Startseite
    • E-Prints
    • Untitled
    • Untitled
    • Untitled
    • Auflistung Untitled nach Titel
    •   RIUBU Startseite
    • E-Prints
    • Untitled
    • Untitled
    • Untitled
    • Auflistung Untitled nach Titel

    Auflistung Untitled nach Titel

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Sortiert nach:

    Sortierung:

    Ergebnisse:

    Anzeige der Dokumente 1-9 von 9

    • Titel
    • Erscheinungsdatum
    • Zugangsdatum
    • aufsteigend
    • absteigend
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Big data analysis of Spanish wine consumers reviews 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Ripollés-Matallana, Vicente; Baruque Zanón, BrunoAutoridad UBU; Porras Alfonso, SantiagoAutoridad UBU
        (2024, Emerald)
        Artículo
      • Digitalisation and digital transformation in the social economy: the cases of Anecoop and Consum 

        Ribeiro-Navarrete, Belén; Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Simón-Moya, Virginia
        (2023-10, Emerald)
        Artículo
      • Franchise fairs: A relevant signal in franchise choice in social activity 

        Mastrangelo Silvera, Leonardo Martin; Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Huerta Zavala, Pilar AngélicaAutoridad UBU
        (2016-09, University of Finance and Management in Warsaw)
        Artículo
      • Implementation of the SDGs by social economy enterprises in the agrifood sector 

        Lafont-Torio, Juan; Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Ribeiro-Soriano, Domingo
        (2023-10, Emerald)
        Artículo
      • Insights into the localisation of outlets: The franchising chains 

        Caro-Vela, María D.; Ramírez-Hurtado, José M.; Calderón Monge, EstherAutoridad UBU
        (2024-09, Springer)
        Artículo
      • Labeling and consumer purchases 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Ramírez-Hurtado, José M.; Ramos Cuesta, Inés
        (2024-05, Wiley)
        Artículo
      • Measuring the consumer engagement related to social media: the case of franchising 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Ramírez-Hurtado, José M.
        (2022-12, Springer)
        Artículo
      • Performance and Risk as Signals for Setting up a Franchised Business 

        Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Huerta Zavala, Pilar AngélicaAutoridad UBU
        (2013-05, Bradley University. The Turner School of Entrepreneurship and InnovationMiddle Tennessee State University. Walker Library. Digital Scholarship Initaitives)
        Artículo
      • Wine experience scale: validating the behavior and motivations of Spanish wine tourists 

        Margaça, Clara; Calderón Monge, EstherAutoridad UBU; Sánchez Garcia, José Carlos
        (2024-02, Emerald)
        Artículo