Sfoglia Departamento de Economía y Administración de Empresas per Data di Pubblicazione
Items 21-40 di 51
-
La utilidad de la información contable en el ámbito laboral: medición del rendimiento y establecimiento de recompensas
(2018-04, Universidad Autónoma Latinoamericana (UNAULA))Artículo -
La responsabilidad social empresarial en formatos televisivos con cariz publicitario
(2018-11-01, Gedisa)Capítulo de monografía -
The effects of management and environmental factors on franchise continuity
(2019-04, Taylor & Francis Group)Artículo -
Consumers’ behaviour in fast-food restaurants: a food value perspective from Spain
(2019-05, Emerald)Artículo -
Effects of brand-related and market signals on franchisees’ entrepreneurial decisions: a multi-country panel data analysis
(2019-06, Springer)Artículo -
Employees as Users of Accounting Information: Participation of Shareholders, Administrators and Employees in Company Profits
(2019-07-30, North American Business Press)Artículo -
-
Archeological Tourist Destination Image Formation: Influence of Information Sources on the Cognitive, Affective and Unique Image
(2019-10, Frontiers Media)Artículo -
The influence of food values on post–purchase variables at food establishments
(2020-06, Emerald)Artículo -
-
Customer Experience and Satisfaction in Private Insurance Web Areas
(2020-10, Frontiers Media)Artículo -
-
-
Aprendizaje financiero mediante la cinematografía y su efecto en la creación de la responsabilidad social corporativa ausente en la crisis financiera de 2008
(2021, Dykinson)Capítulo de monografía -
El asombro como estrategia docente audiovisual en periodo pandémico
(2021, Dykinson)Capítulo de monografía -
El lenguaje teatral como estrategia de gamificación para la docencia en Historia del Cine
(2021, Dykinson)Capítulo de monografía -
Fake news y ética empresarial: propuesta de un modelo evaluador de la veracidad de una noticia
(2021-03-07, Editorial Cuadernos de Sofía)Artículo -
Determinants of customer experience in e-services: the case of online universities
(2021-10, Fundação Escola de Comércio Álvares Penteado)Artículo -
Studying the impact of food values, subjective norm and brand love on behavioral loyalty
(2021-12, Elsevier)Artículo -
In search of the roots of corporate reputation management: Being a consistent corporate social performer
(2022-01, Wiley)Artículo