Listar Grupos de investigación por título
Mostrando ítems 2088-2107 de 2323
-
Taking the world seriously: Autonomy, reflexivity and engagement research in social and environmental accounting
(2023-12, Elsevier)Artículo -
Tansformación urbana y cambio funcional en el suroeste de Burgos: de espacio industrial a campus universitario
(1999-11, Universidad de León. Departamento de Geografía)Artículo -
TAp73 is one of the genes responsible for the lack of response to chemotherapy depending on B-Raf mutational status
(2010-02, Springer Nature)Artículo -
Un tapiz de la historia de Hércules en la Catedral de Burgos
(2016, Institución Fernán González)Artículo -
-
Tau and spectraplakins promote synapse formation and maintenance through Jun kinase and neuronal trafficking
(2016, eLife Sciences Publications)Artículo -
-
Teacher Training Effectiveness in Self-Regulation in Virtual Environments
(2022-03, Frontiers Media)Artículo -
-
-
Teaching English to Special Educational Need Students through an Online Tool
(2021-09, Wiley)Artículo -
Teaching games for understanding: a comprehensive approach to promote student’s motivation in physical education
(2017-10, De Gruyter Open)Artículo -
Teaching introductory quantum physics and chemistry: caveats from the history of science and science teaching to the training of modern chemists
(2014-07, Royal Society of Chemistry)Artículo -
Teaching lessons learnt by civil-engineering teachers from the COVID-19 pandemic at the University of Burgos, Spain
(2022-12, Public Library of Science)Artículo -
-
Tecnología y liderazgo para la integración cultural de los Emiratos Árabes Unidos y Paraguay
(2023-12, Universidad de Zulia)Artículo -
Tecnologías emergentes en educación inclusiva: realidad virtual y realidad aumentada. Proyecto europeo FORDYSVAR
(2021-08, Asociación INFAD)Artículo -
Telemedicine Enables Broader Access to Movement Disorders Curricula for Medical Students
(2017-10, Ubiquity Press)Artículo -
-
Telemedicine in the Management of Parkinson’s Disease: Achievements, Challenges, and Future Perspectives
(2022-12, MDPI)Artículo