Universidad de Burgos RIUBU Principal Default Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • Ayuda
  • Contacto
  • Sugerencias
  • Acceso abierto
    • Archivar en RIUBU
    • Acuerdos editoriales para la publicación en acceso abierto
    • Controla tus derechos, facilita el acceso abierto
    • Sobre el acceso abierto y la UBU
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUBUComunidadesFechaAutor / DirectorTítuloMateria / AsignaturaEsta comunidadFechaAutor / DirectorTítuloMateria / Asignatura

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Listar Research in marketing and innovation (R+M+I) por Materia/Asignatura 
    •   RIUBU Principal
    • E-Prints y Datos de investigación
    • Grupos de investigación
    • Research in marketing and innovation (R+M+I)
    • Listar Research in marketing and innovation (R+M+I) por Materia/Asignatura
    •   RIUBU Principal
    • E-Prints y Datos de investigación
    • Grupos de investigación
    • Research in marketing and innovation (R+M+I)
    • Listar Research in marketing and innovation (R+M+I) por Materia/Asignatura

    Listar Research in marketing and innovation (R+M+I) por Materia/Asignatura "Consumer behavior"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-12 de 12

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment 

        Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2020, Taylor and Francis)
        Artículo
      • Are you technologically prepared for mobile shopping? 

        Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2021, Routledge)
        Artículo
      • Between love and boycott: a story of dual origin brands 

        Abdelwahab, Dalia; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Prodanova, JanaAutoridad UBU
        (2020-12, Emerald)
        Artículo
      • Does regional bias matter? Examining the role of regional identification, animosity, and negative emotions as drivers of brand switching: an application in the food and beverage industry 

        Abdelwahab, Dalia; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2021-10, Springer)
        Artículo
      • The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment 

        Camarero Izquierdo, María Carmen; San José Cabezudo, Rebeca; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2021-04, IGI Global)
        Artículo
      • Investigating consumers’ motives for consumer brand-cyberbullying on social media 

        Breitsohl, Jan; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; Roschk, Holger
        (2021-09, Routledge)
        Artículo
      • The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps 

        San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; Camarero Izquierdo, María Carmen; San José Cabezudo, Rebeca
        (2020-05, Universidad de Talca. Facultad de Ingeniería)
        Artículo
      • Place-of-origin Effects on Brand Loyalty: American Fast-Food Restaurants Under Examination 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; García-Gallego, José Manuel
        (2023, Qatar University Press)
        Capítulo de monografía
      • Tourism value VS barriers to booking trips online 

        San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; Liébana-Cabanillas, Francisco
        (2020-03, Elsevier)
        Artículo
      • What colour are you? Smartphone addiction traffic lights and user profiles 

        San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2023-05, Emerald)
        Artículo
      • What kind of video gamer are you? 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Camarero Izquierdo, María Carmen; San José Cabezudo, Rebeca
        (2019-02, Emerald)
        Artículo
      • Will you support or oppose? The impact of region-of-origin bias on oppositional loyalty 

        Abdelwahab, Dalia; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2022-08, Routledge)
        Artículo