Listar Grupos de investigación por Materia/Asignatura "Commerce"
Mostrando ítems 1-17 de 17
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Aviación y comercio de derechos de emisión en la UE: problemas, logros y desafíos
(2020-03, Centro Universitário Fluminense)Artículo -
The Direct Effect of EU Competition Law: From Regulation No 1/2003 to Directive 2014/104/EU
(2018-10, Springer)Capítulo de monografía -
Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers
(2024-04, Emerald Publishing Limited)Artículo -
Emerging Markets Commerce: The Role of Country-of-Origin and Animosity in Purchase Intention
(2012-09, Canadian Center of Science and Education)Artículo -
Estudio sobre el impacto del género y las emociones en el comportamiento de compra de viajes online
(2013, Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT))Artículo -
Guía de buenas prácticas para la contratación ética de servicios y bienes, que promueva la sostenibilidad
(2022, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Monografía -
Guía didáctica para promover el Comercio Justo y el Consumo Responsable en centros de Educación Primaria
(2023-01, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Monografía -
Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
(2020-08, Taylor & Francis)Artículo -
The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
(2019-07, Taylor & Francis)Artículo -
Identification of robust retailing location patterns with complex network approaches
(2021, Springer)Artículo -
Knowledge Transfer in Commercial Feature Extraction for the Retail Store Location Problem
(2021-09, Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE))Artículo -
Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
(2021-11, Emerald)Artículo -
La protección del consumidor europeo: alternativas a la vía judicial
(2015, Ediciones Universidad de Valladolid)Artículo -
Supplementary material to Field-configuring events and the failure to standardise accounting for emissions
(2024-05-09, Universidad de Burgos)Dataset -
Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior
(2017-03, Elsevier)Artículo -
What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
(2019-01, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo