Universidad de Burgos RIUBU Principal Default Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
Universidad de Burgos RIUBU Principal Default
  • Ayuda
  • Contacto
  • Sugerencias
  • Acceso abierto
    • Archivar en RIUBU
    • Acuerdos editoriales para la publicación en acceso abierto
    • Controla tus derechos, facilita el acceso abierto
    • Sobre el acceso abierto y la UBU
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo RIUBUComunidadesFechaAutor / DirectorTítuloMateria / AsignaturaEsta colecciónFechaAutor / DirectorTítuloMateria / Asignatura

    Mi cuenta

    AccederRegistro

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    Compartir

    Listar Artículos ICCLAS fecha de publicación 
    •   RIUBU Principal
    • E-Prints y Datos de investigación
    • Grupos de investigación
    • Identidades y cambios en las culturas y literaturas anglófonas (ICCLAS)
    • Artículos ICCLAS
    • Listar Artículos ICCLAS fecha de publicación
    •   RIUBU Principal
    • E-Prints y Datos de investigación
    • Grupos de investigación
    • Identidades y cambios en las culturas y literaturas anglófonas (ICCLAS)
    • Artículos ICCLAS
    • Listar Artículos ICCLAS fecha de publicación

    Listar Artículos ICCLAS por fecha de publicación

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-19 de 19

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thematic Transgressions and Formal Innovations in Edna O’Brien’s The Country Girls Trilogy and Epilogue 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2018, Asociación Española de Estudios Irlandeses)
        Artículo
      • Implementing Dialogic Gatherings in TESOL teacher education 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU; Álvarez, Pilar; Molina Roldán, Silvia
        (2020, Taylor and Francis)
        Artículo
      • Negative inversion in standard english 

        Muñoz Martín, LucíaAutoridad UBU
        (2020, Universidad de Almería)
        Artículo
      • Caroline Moreira Eufrausino’s Anne Enright. Feminine Aesthetics: Writing, Mothering, Spiraling 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2021-01, Universidade de São Paulo, Faculdade de Filosofia, Letras e Ciências Humanas)
        Artículo
      • The kaleidoscopic perspective in Colum McCann’s Let the Great World Spin (2009): trauma and transculturality 

        Casas Coelho, María del RosarioAutoridad UBU
        (2021-01, Universidade de São Paulo)
        Artículo
      • Design of a Virtual Reality Software to Promote the Learning of Students with Dyslexia 

        Rodríguez Cano, SoniaAutoridad UBU; Delgado Benito, VanesaAutoridad UBU; Ausín Villaverde, VanesaAutoridad UBU; Muñoz Martín, LucíaAutoridad UBU
        (2021-07, MDPI)
        Artículo
      • Teaching English to Special Educational Need Students through an Online Tool 

        Blázquez Arribas, Leticia; Barros del Río, María AmorAutoridad UBU; Sigona, Concetta MariaAutoridad UBU; Alcalde Peñalver, ElenaAutoridad UBU
        (2021-09, Wiley)
        Artículo
      • Gender and race in Langston Hughes’ poetry of the Spanish Civil War 

        Fernández Alonso, AlbaAutoridad UBU; Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2022, Routledge, Taylor & Francis Group)
        Artículo
      • Irish Youth, Materialism and Postfeminism: The Critique behind the Romance in "Normal People" 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2022-02, Sociedad Española de Estudios Literarios de Cultura Popular (SELICUP))
        Artículo
      • Practicum management and enhancement through an online tool in foreign language teacher education 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU; López Nozal, CarlosAutoridad UBU; Mediavilla Martínez, Beatriz
        (2022-03, Elsevier)
        Artículo
      • Sally Rooney’s Normal People: the millennial novel of formation in recessionary Ireland 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2022-05, Routledge, Taylor & Francis Group)
        Artículo
      • Irish Women’s Confessional Writing: Identity, Textuality and the Body 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU; Terrazas Gallego, Melania
        (2022-08, Routledge, Taylor & Francis Group)
        Artículo
      • The merits of queer-inclusive education in EFL classrooms 

        Muñoz Martín, LucíaAutoridad UBU
        (2022-12, University of Nottingham)
        Artículo
      • Fostering the Gender Spectrum Inclusion in English Language Teacher Education 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU
        (2023, Addleton Academic Publishers)
        Artículo
      • “The connections between the enemy at home and the enemy in Spain”: Langston Hughes’ black internationalism in the Spanish Civil War 

        Fernández Alonso, AlbaAutoridad UBU
        (2023, Routledge)
        Artículo
      • Current situation and challenges in efl teacher education in the European Union with respect to gender and sexual-affective diversity 

        Muñoz Martín, LucíaAutoridad UBU; Barros del Río, María AmorAutoridad UBU; Sigona, Concetta MariaAutoridad UBU
        (2024, Open Access Publishing Group)
        Artículo
      • Raising Awareness on Gender Issues in Higher Education: A Pilot Intervention in EFL Teacher Training from Spain 

        Muñoz Martín, LucíaAutoridad UBU
        (2024, Addleton Academic Publishers)
        Artículo
      • Materiality of Memorialisation: Mapping Migrant Women's Landmarks in Europe 

        Miyamoto, Bénédicte; Ojala-Fulwood, Maija; Čapská, Veronika; Bakas, Fiona Eva; Lyman, Igor; Barros del Río, María AmorAutoridad UBU; Bostenaru Dan, Maria; Comino, Alba; Frigren, Pirita; Konstantinova, Victoria; Martins, Heidi; Prosinger, Lívia; Räsänen, Pauliina; Ristovska-Josifovska, Biljana; Ruiz, Marie
        (2024-10-25, F1000 Research Limited on behalf of the European Commission)
        Artículo
      • English Language Teacher Education with an Eco‐Social Perspective: An Exploratory Study 

        Barros del Río, María AmorAutoridad UBU; Mediavilla Martínez, Beatriz
        (2025-01, Wiley)
        Artículo