- Página inicial
- E-Prints
- Untitled
- Untitled
- Untitled
- Navegação Artículos R+M+I por autor
Navegação Artículos R+M+I por autor "Rodríguez Torrico, Paula"
Itens para a visualização no momento 1-13 of 13
-
-
The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education
San Martín Gutiérrez, Sonia; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
; Rodríguez Torrico, Paula
; Piñeiro Ibarra, Irati
(2020-01, Springer Nature)Artículo -
Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Rodríguez Torrico, Paula
(2024-04, Emerald Publishing Limited)Artículo -
-
The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
Rodríguez Torrico, Paula; Prodanova, Jana
; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2019-07, Taylor & Francis)Artículo -
La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios
Jerónimo Sánchez-Beato, Estefanía; San Martín Gutiérrez, Sonia; Rodríguez Torrico, Paula
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2023-05, Centro de Estudios Financieros)Artículo -
-
The most wated engagement in higher education: teachers and students’ committed with e-learning
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Rodríguez Torrico, Paula
; Jerónimo Sánchez-Beato, Estefanía
(2019, Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa)Artículo -
The role of omnichannel tendency in digital information processing
Rodríguez Torrico, Paula; San Martín Gutiérrez, Sonia
; San José Cabezudo, Rebeca
(2020-10, Emerald)Artículo -
-
-
Voces expertas, alumnado, familias y docentes perfilando la adicción al smartphone entre estudiantes
Antón Maraña, Paula; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Rodríguez Torrico, Paula
(2023-09, Centro de Estudios Financieros)Artículo -
What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
Rodríguez Torrico, Paula; San Martín Gutiérrez, Sonia
; San José Cabezudo, Rebeca
(2019-01, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo