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      • Does regional bias matter? Examining the role of regional identification, animosity, and negative emotions as drivers of brand switching: an application in the food and beverage industry 

        Abdelwahab, Dalia; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2021-10, Springer)
        Artículo
      • Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU
        (2024-04, Emerald Publishing Limited)
        Artículo
      • Emerging Markets Commerce: The Role of Country-of-Origin and Animosity in Purchase Intention 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2012-09, Canadian Center of Science and Education)
        Artículo
      • Estudio sobre el impacto del género y las emociones en el comportamiento de compra de viajes online 

        Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2013, Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT))
        Artículo
      • Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; Trabold Apadula, Lauren; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; San José Cabezudo, Rebeca
        (2020-08, Taylor & Francis)
        Artículo
      • The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; Prodanova, JanaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2019-07, Taylor & Francis)
        Artículo
      • Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; San José Cabezudo, Rebeca; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Trabold Apadula, Lauren
        (2021-11, Emerald)
        Artículo
      • Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; San José Cabezudo, Rebeca; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU
        (2017-03, Elsevier)
        Artículo
      • Trust and satisfaction: the keys to client loyalty in mobile commerce 

        Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Azuela, José Ignacio
        (2016-11, Emerald)
        Artículo
      • What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy? 

        Rodríguez Torrico, PaulaAutoridad UBU; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; San José Cabezudo, Rebeca
        (2019-01, Routledge, Taylor & Francis Group)
        Artículo
      • Will you support or oppose? The impact of region-of-origin bias on oppositional loyalty 

        Abdelwahab, Dalia; San Martín Gutiérrez, SoniaAutoridad UBU; Jiménez Torres, Nadia HuitzilinAutoridad UBU
        (2022-08, Routledge)
        Artículo