Sfoglia Untitled per Titolo
Items 27-38 di 38
-
Percepciones del alumnado sobre la evaluación formativa: contraste de grupos de inicio y final de carrera
(2015-12, Universidad Politécnica de Valencia)Artículo -
Prenatal and Perinatal Morbidity in Children with Tic Disorders: A Mainstream School-based Population Study in Central Spain
(2014-12, Ubiquity Press)Artículo -
Prevalence of Tics in Schoolchildren in Central Spain: A Population-Based Study
(2011-08, Elsevier)Artículo -
Psychometric Attributes of the DISC Predictive Scales
(2010-08, Bentham Science Publishers)Artículo -
Satisfacción profesional de los educadores sociales: factores de influencia
(2020-06, Sociedad Española de Pedagogía)Artículo -
Sustainable mobility learning: Technological acceptance model for gamified experience with ClassCraft in primary school
(2023-05-08, Springer Nature)Artículo -
A Systematic Review of Literature on Emerging Technologies and Specific Learning Difficulties
(2023-03, MDPI)Artículo -
Tecnologías emergentes en educación inclusiva: realidad virtual y realidad aumentada. Proyecto europeo FORDYSVAR
(2021-08, Asociación INFAD)Artículo -
Tremor in School-Aged Children: A Cross-Sectional Study of Tremor in 819 Boys and Girls in Burgos, Spain
(2011-10, Karger Publishers)Artículo -
Usage of ICT among Social Educators—An Analysis of Current Practice in Spain
(2023-02, MDPI)Artículo -
El uso de ClassCraft para mejorar el conocimiento y el interés de los estudiantes de Primaria en la movilidad sostenible
(2021-07, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Contribución a congreso -
Validación del cuestionario EdSocEval_V2. Utilización, formación y valoración de las TIC en Educación Social
(2022-11, EurAsia Academic Publishing Group)Artículo