Enseñanza y Aprendizaje de las Ciencias (GIEC)
Colecciones en esta comunidad
Envíos recientes
-
Perceived Difficulty of School Science and Cost Appraisals: a Valuable Relationship for the STEM Pipeline?
(2022-04, Springer)Artículo -
A Comprehensive Review of Instruments Measuring Attitudes Toward Science
(2022-04, Springer)Artículo -
Elementary school students’ interests and attitudes towards biology and physics
(2024, Routledge)Artículo -
Cultural Adaptation of the Expectancy-Value-Cost Scale for Spanish-Speaking Students
(2024-06, SAGE Publications)Artículo -
The Effect of Integrative STEM Instruction on Elementary Students’ Attitudes toward Science
(2018-04, Modestum)Artículo -
«De STEM nos gusta todo menos STEM». Análisis crítico de una tendencia educativa de moda
(2021-03, Universitat Autònoma de Barcelona)Artículo -
Evidencias de validez de una medida de la motivación por las Ciencias de la Naturaleza
(2021-05, Servicio de publicación y difusión digital de UNED)Artículo -
31 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales. “Hacia una educación científica alineada con la Agenda 2030”
(2024-09-04, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Monografía; Contribución a congreso -
Integrative models of Education for Citizenship (Handbook) - 2nd edition
(2024-04, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Monografía -
Mucho más que envases
(2024-03, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Monografía -
Mucho más que residuos
(2024-03, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Monografía -
Mucho más que abejas
(2024-03, Universidad de Burgos. Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional)Monografía -
A Framework for Epistemological Discussion on Integrated STEM Education
(2020-06, Springer Nature)Artículo -
UBUIngenio: extracurricular enrichment programme for the improvement of high ability students’ creative thinking
(2023, Fundación Universitaria Konrad Lorenz)Artículo -
Diseño y evaluación de una secuencia de enseñanza-aprendizaje STEAM para Educación Primaria
(2021-01, Universidad de Cádiz)Artículo -
Co-teaching among English pre-service teachers for integrated STEAM+CLIL education
(2023-12, Editorial Universidad de Granada)Artículo -
STEM vs. STEAM Education and Student Creativity: A Systematic Literature Review
(2021-07, MDPI)Artículo