Listar Research in marketing and innovation (R+M+I) por título
Mostrando ítems 1-20 de 33
-
Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment
(2020, Taylor and Francis)Artículo -
La aplicación empresarial del marketing viral y el efecto boca-oreja electrónico. Opiniones de las empresas
(2014, Universidad del País Vasco)Artículo -
Bridging the gap between customer experience management and mobile shopping
(2019-04, Fundação Escola de Comércio Álvares Penteado)Artículo -
Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement
(2024-01, Emerald)Artículo -
Customers' predisposition to use mobile banking: resource's availability is decisive
(2023-02, Inderscience)Artículo -
The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education
(2020-01, Springer Nature)Artículo -
Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers
(2024-04, Emerald Publishing Limited)Artículo -
The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment
(2021-04, IGI Global)Artículo -
Emerging Markets Commerce: The Role of Country-of-Origin and Animosity in Purchase Intention
(2012-09, Canadian Center of Science and Education)Artículo -
Estudio sobre el impacto del género y las emociones en el comportamiento de compra de viajes online
(2013, Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT))Artículo -
El éxito del Comercio Móvil B2C: Factores de Adopción y Propuestas de Valor de las Empresas
(2016, Universidad Complutense de Madrid)Artículo -
The firms benefits of mobile CRM from the relationship marketing approach and the TOE model
(2016-02, Elsevier)Artículo -
Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
(2020-08, Taylor & Francis)Artículo -
The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
(2019-07, Taylor & Francis)Artículo -
La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios
(2023-05, Centro de Estudios Financieros)Artículo -
Investigating consumers’ motives for consumer brand-cyberbullying on social media
(2021-09, Routledge)Artículo