Listar Artículos R+M+I por autor "San Martín Gutiérrez, Sonia"
Mostrando ítems 1-20 de 20
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La aplicación empresarial del marketing viral y el efecto boca-oreja electrónico. Opiniones de las empresas
Aguilar Arcos, Virginia Elena; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Payo Hernanz, René Jesús
(2014, Universidad del País Vasco)Artículo -
Attitude toward m-advertising and m-repurchase
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
(2017-05, Elsevier)Artículo -
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The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education
San Martín Gutiérrez, Sonia; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
; Rodríguez Torrico, Paula
; Piñeiro Ibarra, Irati
(2020-01, Springer Nature)Artículo -
Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Rodríguez Torrico, Paula
(2024-04, Emerald Publishing Limited)Artículo -
Emerging Markets Commerce: The Role of Country-of-Origin and Animosity in Purchase Intention
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
(2012-09, Canadian Center of Science and Education)Artículo -
Estudio sobre el impacto del género y las emociones en el comportamiento de compra de viajes online
Prodanova, Jana; San Martín Gutiérrez, Sonia
(2013, Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT))Artículo -
El éxito del Comercio Móvil B2C: Factores de Adopción y Propuestas de Valor de las Empresas
López Catalán, Blanca; San Martín Gutiérrez, Sonia; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2016, Universidad Complutense de Madrid)Artículo -
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The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
Rodríguez Torrico, Paula; Prodanova, Jana
; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2019-07, Taylor & Francis)Artículo -
La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios
Jerónimo Sánchez-Beato, Estefanía; San Martín Gutiérrez, Sonia; Rodríguez Torrico, Paula
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2023-05, Centro de Estudios Financieros)Artículo -
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The most wated engagement in higher education: teachers and students’ committed with e-learning
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Rodríguez Torrico, Paula
; Jerónimo Sánchez-Beato, Estefanía
(2019, Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa)Artículo -
The role of omnichannel tendency in digital information processing
Rodríguez Torrico, Paula; San Martín Gutiérrez, Sonia
; San José Cabezudo, Rebeca
(2020-10, Emerald)Artículo -
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Trust and satisfaction: the keys to client loyalty in mobile commerce
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Azuela, José Ignacio
(2016-11, Emerald)Artículo -
Voces expertas, alumnado, familias y docentes perfilando la adicción al smartphone entre estudiantes
Antón Maraña, Paula; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Rodríguez Torrico, Paula
(2023-09, Centro de Estudios Financieros)Artículo -
What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
Rodríguez Torrico, Paula; San Martín Gutiérrez, Sonia
; San José Cabezudo, Rebeca
(2019-01, Routledge, Taylor & Francis Group)Artículo