- Página inicial
- E-Prints
- Untitled
- Untitled
- Untitled
- Navegação Artículos R+M+I por autor
Navegação Artículos R+M+I por autor "San Martín Gutiérrez, Sonia"
Itens para a visualização no momento 1-20 of 33
-
Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment
Prodanova, Jana; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2020, Taylor and Francis)Artículo -
La aplicación empresarial del marketing viral y el efecto boca-oreja electrónico. Opiniones de las empresas
Aguilar Arcos, Virginia Elena; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Payo Hernanz, René Jesús
(2014, Universidad del País Vasco)Artículo -
Are you technologically prepared for mobile shopping?
Prodanova, Jana; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2021, Routledge)Artículo -
Attitude toward m-advertising and m-repurchase
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
(2017-05, Elsevier)Artículo -
Between love and boycott: a story of dual origin brands
Abdelwahab, Dalia; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Prodanova, Jana
(2020-12, Emerald)Artículo -
Bridging the gap between customer experience management and mobile shopping
San Martín Gutiérrez, Sonia; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
; Puente Domínguez, Nuria
(2019-04, Fundação Escola de Comércio Álvares Penteado)Artículo -
-
Customers' predisposition to use mobile banking: resource's availability is decisive
Prodanova, Jana; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2023-02, Inderscience)Artículo -
The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education
San Martín Gutiérrez, Sonia; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
; Rodríguez Torrico, Paula
; Piñeiro Ibarra, Irati
(2020-01, Springer Nature)Artículo -
-
Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Rodríguez Torrico, Paula
(2024-04, Emerald Publishing Limited)Artículo -
-
Emerging Markets Commerce: The Role of Country-of-Origin and Animosity in Purchase Intention
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin; San Martín Gutiérrez, Sonia
(2012-09, Canadian Center of Science and Education)Artículo -
Estudio sobre el impacto del género y las emociones en el comportamiento de compra de viajes online
Prodanova, Jana; San Martín Gutiérrez, Sonia
(2013, Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT))Artículo -
El éxito del Comercio Móvil B2C: Factores de Adopción y Propuestas de Valor de las Empresas
López Catalán, Blanca; San Martín Gutiérrez, Sonia; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2016, Universidad Complutense de Madrid)Artículo -
-
-
The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
Rodríguez Torrico, Paula; Prodanova, Jana
; San Martín Gutiérrez, Sonia
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2019-07, Taylor & Francis)Artículo -
La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios
Jerónimo Sánchez-Beato, Estefanía; San Martín Gutiérrez, Sonia; Rodríguez Torrico, Paula
; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
(2023-05, Centro de Estudios Financieros)Artículo -