- RIUBU Principal
- E-Prints y Datos de investigación
- Grupos de investigación
- Research in marketing and innovation (R+M+I)
- Listar Research in marketing and innovation (R+M+I) por autor
Listar Research in marketing and innovation (R+M+I) por autor "Jiménez Torres, Nadia Huitzilin"
Mostrando ítems 1-20 de 20
-
Attitude toward m-advertising and m-repurchase
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin ; San Martín Gutiérrez, Sonia(2017-05, Elsevier)Artículo -
Between love and boycott: a story of dual origin brands
Abdelwahab, Dalia; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin ; San Martín Gutiérrez, Sonia ; Prodanova, Jana(2020-12, Emerald)Artículo -
The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education
San Martín Gutiérrez, Sonia ; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin ; Rodríguez Torrico, Paula ; Piñeiro Ibarra, Irati(2020-01, Springer Nature)Artículo -
Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin ; San Martín Gutiérrez, Sonia ; Rodríguez Torrico, Paula(2024-04, Emerald Publishing Limited)Artículo -
Emerging Markets Commerce: The Role of Country-of-Origin and Animosity in Purchase Intention
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin ; San Martín Gutiérrez, Sonia(2012-09, Canadian Center of Science and Education)Artículo -
El éxito del Comercio Móvil B2C: Factores de Adopción y Propuestas de Valor de las Empresas
López Catalán, Blanca; San Martín Gutiérrez, Sonia ; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin(2016, Universidad Complutense de Madrid)Artículo -
The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
Rodríguez Torrico, Paula ; Prodanova, Jana ; San Martín Gutiérrez, Sonia ; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin(2019-07, Taylor & Francis)Artículo -
La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios
Jerónimo Sánchez-Beato, Estefanía; San Martín Gutiérrez, Sonia ; Rodríguez Torrico, Paula ; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin(2023-05, Centro de Estudios Financieros)Artículo -
Investigating consumers’ motives for consumer brand-cyberbullying on social media
Breitsohl, Jan; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin ; Roschk, Holger(2021-09, Routledge)Artículo -
The most wated engagement in higher education: teachers and students’ committed with e-learning
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin ; San Martín Gutiérrez, Sonia ; Rodríguez Torrico, Paula ; Jerónimo Sánchez-Beato, Estefanía(2019, Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa)Artículo -
The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps
San Martín Gutiérrez, Sonia ; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin ; Camarero Izquierdo, María Carmen; San José Cabezudo, Rebeca(2020-05, Universidad de Talca. Facultad de Ingeniería)Artículo -
Place-of-origin Effects on Brand Loyalty: American Fast-Food Restaurants Under Examination
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin ; San Martín Gutiérrez, Sonia ; García-Gallego, José Manuel(2023, Qatar University Press)Capítulo de monografía -
Trust and satisfaction: the keys to client loyalty in mobile commerce
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin ; San Martín Gutiérrez, Sonia ; Azuela, José Ignacio(2016-11, Emerald)Artículo -
What colour are you? Smartphone addiction traffic lights and user profiles
San Martín Gutiérrez, Sonia ; Jiménez Torres, Nadia Huitzilin(2023-05, Emerald)Artículo -
What kind of video gamer are you?
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin ; San Martín Gutiérrez, Sonia ; Camarero Izquierdo, María Carmen; San José Cabezudo, Rebeca(2019-02, Emerald)Artículo